Gruppträning!

Mediyoga, balansträning eller varför inte lite yin-yoga? Vi har en grupp som passar just dig!

Nya kurser inför Hösten 2021!

Små grupper ledda av legitimerad fysioterapeut.

Yoga för stela män

Måndagar kl 18-19. 

Yogan stärker din kropp och gör den rörligare och smidigare. En träning för både kropp och själ.Bra komplement till annan träning för att förebygga skador och förbättra din prestation

Mediyoga

Tisdagar 17.30-18.30 samt Söndagar 11-12.

Välgörande body-mind träning. Denna form av yoga syftar bland annat till att minska stress, ge bättre sömn och sänkt blodtryck samt en ökad koncentrationsförmåga. Mediyogan är ett verktyg som genom större medvetenhet ger dig balans i vardagen.

Balansgrupp

Onsdagar kl 10-11.

Förbättra din balans  och stabilitet och koordination genom funktionella övningar för en ökad trygghet i vardagen.

Yin-Yoga

Torsdagar kl 8-9.

Mjuk och skön yoga utförda i stillhet och medveten närvaro. För att påverka spänningar och stelhet i djup bindväv och fascia.

7 tillfällen - 1050:-

Vad är Mediyoga?

MediYoga är en kvalitetssäkrad yogaform som genom forskning och klinisk utvärdering används inom svensk hälso-sjukvård.

Nyckelorden ”läkekonst, forskning, medvetenhet och balans” sammanfattar  mediyogas syfte. Yogapassen har en tydlig struktur och innehåll. Genom en integrerad helhet skapas terapeutiska effekter som verkar för en djup, direkt och energimässig balans på alla plan. 

Denna form av yoga syftar bland annat till att minska stress, ge bättre sömn och sänkt blodtryck samt en ökad koncentrationsförmåga. Mediyogan är ett verktyg som genom större medvetenhet ger dig balans i vardagen.

Mediyoga för företag

Vi skräddarsyr kurser för och ute på företag. Som en kickoff/prova-på aktivitet eller som en kurs på valfritt antal tillfällen. Kurserna är ca. 45-60 min.

Kontakta oss för förslag anpassat just för Er!

Jonna Jacobsson

Leg. sjukgymnast & CSPT

Yoga för stela män

Träning i liten grupp med stort fokus på dig och din utveckling. Yogan stärker din kropp och gör den rörligare och smidigare.En träningsform för både kropp och själ. Ett bra komplement till annan träning. Dessutom motverkar yogan stress, utbrändhet och sömnproblem.
 
Inga förkunskaper krävs, bara ett öppet sinne!

Petra Jonsson

Leg. sjukgymnast